هتل های 5 ستاره استانبول
نوشته شده توسط : سیمین

هتل کنراد استانبول

هتل کنراد استانبول با ساختمانی منحنی شکل و زیبا امکانات لوکسی در راستای 5 ستاره ی با ارزش  خود به شما ارائه می نماید. هتل کنراد از جمله ۴۰۰ هتل برتر جهان است دارای چشم اندازی وسیع و بسیار زیبا به تنگه بسفر می باشد.از هتل کنراد تنها ۲۲ کیلومتر با فرودگاه آتاتورک فاصله دارید که گردشگران تور استانبول را به خود جذب میکند.

امکانات هتل کنراد استانبول:

 هتل دارای دو استخر زیبای داخلی و خارجی است که می توانید اوقات خوشی در آن ها سپری نمایید. ٢٧ اتاق کنفرانس، اتاق‌های سرویس‌دهی، سالن پذیرایی از مهمان تور استانبول، لابی‌های بزرگ، مکانی برای صرف قهوه در زمان استراحت کنفرانس ،مرکز کاری و تجاری ٢۴ ساعته،آخرین فناوری‌های روز مثل قفل‌های الکترونیکی، پروژکتورهای LCD ، تابلوهای الکتریکی، اینترنت بی‌سیم ، شارژر، لابی با پذیرش و چک‎اوت ٢۴ ساعته، صندوق امانات، صرافی و رخت‌کن،سیستم تهویه‌ی مطبوع در فضاهای عمومی، سلمانی، کافه، بار و پارکینگ و سرو غذا در اتاق با پرداخت هزینه‌ی اضافی از جمله امکانات هتل لوکس کنرادمی باشند.

اتاق های مدرن هتل کنراد همگی مجهز بوده و استراحتی آرام را برای شما به همراه دارند. از امکانات اتاق ها می توان به لوازم آرایش مارک دار تلویزیون LCD ، قفل های الکترونیکی،گیرنده ماهواره،حمام لوکس وان دار،سشوار، خط تلفن مستقیم،رادیو ،اینترنت، گاوصندوق، مینی‌بار و ... اشاره نمود.دیگر خدماتی که در ساعات تفریح می توانید استفاده نمایید شامل باشگاه سلامتی با سونا ، حمام بخار، استخرهای سرپوشیده و فضای باز و یک باشگاه، ۳ زمین تنیس نیز در ساختمان می باشد.در رستوران مزه و مونه هتل کنراد انواع غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شود.مسافران تور استانبول با اقامت در هتل کنراد میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 


هتل رنسانس پلت استانبول

هتل رنسانس پلت استانبول هتلی لوکس با پنج ستاره است که با نمایی از دریای مرمره اقامتی عالی را برای شما مسافران تور استانبول فراهم می نماید.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک تنها ۴ کیلومتر می باشد. 

 

امکانات هتل رنسانس پلت استانبول:

هتل رنسانس پلت دارای امکاناتی نظیر تهویه‌ی مطبوع ،لابی با پذیرش ٢۴ساعته، صرافی، رخت‌کن، آسانسور، روزنامه، سلمانی، کافه، بار و رستوران، امکانات کنفرانس ، اینترنت بی‌سیم با پرداخت هزینه،خدمات سرو غذا در اتاق و خشک‌شویی ، پارکینگ و گاراژ با پرداخت هزینه‌ی اضافی می باشد که همه و همه در راحتی و آسایش شما تاثیر بسزایی دارند.

۴۰۰ اتاق بسیار زیبا و فوق العاده هتل رنسانس پلت با دارا بودن تخت های لوکس تلویزیون های lcd و دکوراسیون بسیار مجلل و زیبا و داشتن چشم اندازی تماشایی از دریای مرمره و سواحل امکاناتی مانند میزکار جادار ، کانال‌های ماهواره‌ای کابلی، اینترنت پرسرعت، مینی‌بار، قهوه‌ساز، گاوصندوق،٢ خط تلفن مستقیم با دستگاه پیغام‌گیر،حمام اختصاصی با دوش و وان و سشوار، تخت‌خواب دونفره یا کینگ‌سایز، تهویه‌ی مطبوع و گرمایش را به میهمانان تور استانبول ارائه می نمایند.

استخرهای سرپوشیده و فضای باز هتل و همچنین حمام بخار ترکی و درمان ماساژ در آبگرم مکانی برای کسب انرژی شما هستند. همچنین می توانید در ورزشگاه به ورزش پرداخته و به تناسب اندام خود کمک نمایید. صندلی‌هایی برای حمام آفتاب روی تراس هتل وجود دارد و از خدمات بوفه‌ی کنار استخر نیز با هزینه‌ی اضافی می توانید استفاده نمایید. زمین های ورزش اسکواش، تنیس و یا پینگ‌پنگ برای میهمانان عزیز تور استانبول در دسترس می باشد.رستوران با پنجره ای رو به جزایر شاهزادگان که می توانید غذاهای ترکی و مدیترانه ای را سفارش داده و از غذاهای دریایی و محلی رستوران مرمره لذت ببرید. در کل هتل دارای ۶ رستوران و بار ممتاز می باشد. با  طی مسیری ۲۰ دقیقه ای می توانید به مرکز شهر استانبول دست پیدا نمایید و این کار را با طریق حمل و نقل عمومی  به انجام رسانید.دیگر امکانات هتل رنسانس پلت شامل سرویس نگهداری کودکان  جکوزی – سولاریوم – اتاق های ویژه – اتاق و امکانات برای معلولین – خدمات کفش و واکس – کرایه ماشین – خدمات تورها – فکس و کپی – مرکز تجارت – دستگاه خودپرداز – خدمات تهیه بلیط – رستوران – پذیرش شبانه روزی – روزنامه – اتاقهای پاک و بدون سیگار – آسانسور – گاوصندوق – انبار بار و چمدان – فروشگاه در هتل – تهویه – بار – باغ – خانه داری – امکانات جلسه و ضیافت – ترانسفر فرودگاه – لباسشویی – خشکشویی – آرایشگاه – صبحانه در اتاق – اتو کشی – صرافی – فروشگاه هدایا و سوغات می باشد. که همه این امکانات در کنار محیط فوق العاده هتل رنسانس برای شما روزهای خاطره انگیزی را می سازد.

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول خرداد 95

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات خرداد 95





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: